rätt eller fel?

ibland undrar jag vad som är rätt eller fel jag tror inte jag orkar mer känns bara såå... hatar när såna här dagar kommer upp och man sitter o tänker har ja gjort rätt eller har ja gjort fel men å andra sidan så vet ja om att ja har gjort rätt det är DU som har gjort felet denna gången att man kan få så mycket luft när man är med sina vänner förstår jag inte..och inte ha tid att prata eller nått sen säger du att du vill att jag ska flytta ner men till vilken nytta ska du skita i mej då med för dina vänner hur mycket ska ja behöva offra för dej när du inte kan göra det för min skull. förstår igentligen inte vaarför ett förhållande alltid är bra från början sen kommer alla dessa jävla problem hela tiden. och så är man så jävla bra på att ta all skit på sej sj aja orkar faktist inte skriva mer detta äter upp min hjärna trotalt....image7


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä du.. det suger balle. Men vi har ifl varann. Puss o ta hand om dej. Du är viktigast.

2008-04-06 @ 01:46:21
URL: http://JENNICALOUISE.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0