det va inte en dag sen sist jag skrev:S

hejsan mkt har hänt varit bra o dåliga dagar  vet tyvärr inte vart jag ska börja någonstans men vi tar det snart ska ha rökpaus först.....så nu va ja tbx igen jo ja vet ju fortfarande inte vart ja ska börja men vi startar väl med att mkt har hänt på sista tiden.... varit i thn o tagit det lungt med kompisarna festat en hel del i halmstad bodde där i fem månader dock....sen flyttade jag hem igen hade lite hemlängtan efter min EGNA säng... allt har ju varit från och till med allt... va ute denna helgen i halmstad va ganska nice tills ja började må dåligt sen tog vi ju nartuligtvis en sväng till mc donalds innan vi tog bussen hem.... när vi väl va på väg hem i bussen tror ni inte busschafören kör fel håll jo da det gör han hahahah han åker raka vägen igenom herting när han ska åka via krukmakaregatan så ja blev lite gnällig i bussen så han körde o lämnade oss på våran väg:D det va ju blåsigt som fan o regnade satan vilket va jobbigt för smarta goggo o madde hade ju inga jackor bara jävla garntröjor så vi frös ju aslet av oss... hahahah men skoj hade vi... nu sitter ja här o är helt död faktist efter allt som har hänt.. även varit otroligt förkyld o blivit frisk nu som först satt i i två veckor hostade så ja inte kunde sova o va helt teppt i näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0