räkningar...

helt sjukt vad mkt räkningar jag har denna månaden så är tele2 så jävla smarta oxå.. dom går inte ut med att jag sitter o betalar för två moob för att ja förlängde mitt abonemang då måste jag betala båda två. allvarligt dom är inte riktigt normala.. förra månaden fick jag en teleräkning på 1400 o undrade va fan ja hade gjort.!? men då visade det sej att ja betalar två telefoner.. jävla idoter fan säger dom inte sånt för då när man går o förlänger sitt abonemang..... aja nog om det har haft fullt upp dom sista dagarna.. varit på ge kås m.m sjukt jävla mkt folk hela tiden där.. serigöst dom står verkligen ute i regn köööön va ju inte lite lång heller den gick ända t pressbyrån o runt till harrys i SPÖREGN!!!!

Kommentarer
Postat av: Din Bror

hehe det är fan inte kul be dom dra bara

2009-07-20 @ 16:48:51
Postat av: goggo

ja verkligen!!!!

2009-07-20 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0