huvudvärk...

idag har det varit en ganska bra dag faktist åkte med nancy hem o softade där ett bra tag tills typ nio på kvällen...
efter det så va det bara o traska hem o ta det lungt slutade med att jag fick en jävla huvudvärk.. vilket va otroligt jobbigt kom hem tog en alvedon o sitter nu här o skriver en massa....tänkte jag skulle ta o ringa doktorn imorgon o kolla upp min handled folk som känner mej vet ju hur mkt jag har klagat på den o det gör fan bara ondare o ondare för  varje dag.... så jag får väl ringa t den jävla doktorn då.. har ju haft ont sen februari.. så kanske är dags nu.. tycker ju inte om läkare överhuvudtaget men men måste man så måste man.. anna va ju här nere över helgen vi satt hos mej o spelade lite ganska soft. faktist...:D saknar min vovve otroligt mkt men vet att han kommer hem snart igen o hoppas allt är bra med han och att han har roligt iafl:D imorgon ska jag väl försöka hitta på det minsta möjliga kanske drar till stan en sväng o kollar läget eller tar en fika får se vad som händer.. men nu har ja iafl plan på att gå o lägga mej så natti natti alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0