rulla tummarna....

japp det är precis så ja känner att jag  gör varje jävla dag.
sitter o rullar tummarna o hoppas på att allt ska bli bättre av det!
förstår inte varför allt ska vara så jävla svårt,
ibland undrar jag vad man gör för att man ska förtjäna massa skit!?
det har varit ganska mkt dom senaste veckorna..
och det känns både  bra o dåligt men det kommer nog en dag när allt känns förjävligt oxå!
alla klagar att ja har gått ner i vikt jaaaaaa ok!!! ja har höört det tack det räcker nu...
det är ganska jobbigt o höra när folk säger sånt till en.
med tanke på att jag verkligen kämpar röven av mej att gå upp i vikt och har gjort det sen jag va drygt 16 år..
det är inte mitt fel. men när folk slänger ur sej Goggo fan vad smal du har blivit! äter du inte?
då börjar det gå mej riktigt på närverna alla som känner mej vet att ja är värre än en jävla häst på att äta..
så sluta klaga på min vikt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0