blogg blogg!!!

god morgon alla!!! japp nu sitter jah här o skriver igen, förstår igentligen inte varför jag har en blogg! för ja är typ riktigt kass på att förklara mina känslor o shit här.Nog om känslor iafl... jag har lärt mej att ta dagen som den kommer och verkligen inte ha några förhoppningar om någon eller något!! det blir bara fel.Va där i mot ute i helgen i halmstad. det va helt ok faktist... Madde fick en skön raggningsreplik.



Killen till Madde:va söt du är! och vilka fina huggtänder du har!!!


killen till mej:Du har en tvillingsyster va???

Mitt svar: nej isåfall måste ja har glömt henne någonstans...

Vilka idoter det finns allvarligt talat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0