min hjärna jobbar för fullt!!!

jaaa nu kanske ni undrar vad jag menar!? jo det e så att min hjärna jobbar hela tiden med massa tankar,planeringar m.m så ja håller på att bli dum i huvudet!!!!
 en sak e jag otroligt glad över o det är att vi ÄNTLIGEN ska flytta från falkenberg!!!!
har sagt det i många många år nu. Men nu äntligen händer det!!! vi flyttar 11 dec e det planerat=)
har så mkt o tänka på nu bara måste börja packa ner saker o sånt o vet inte i vilken ända jag ska börja i!!!!! funderar på att ta det lungt o vänta tills killen kommer så får han hjäpa till:D:D



från det ena till det andra!!!!

hur kan man ens sitta och uttrycka sej om saker o ting på facebook som att det voree ens egna dagboook!!!

eller skriver bara saker för att få lite empatiii serigöst det e ju bara helt pinsamt....




Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Lycka till med flytten! :) Kram

2010-11-11 @ 21:10:26
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: emelieborgshammar

håller med om det där med facebook grejen !

Vissa använder den som om det var sin personliga dagbok och sedan dagen efter över att folk sprider massa rykten...

BLA BLA BLA... blir så jävla trött på sånt...

2010-11-11 @ 21:26:56
URL: http://emmmse.blogg.se/
Postat av: goggo

tack tack:D

2010-11-12 @ 08:23:07
Postat av: goggo

jaa vist e det så!!!! alla vet allt om folket på facebook.. tragiskt...

2010-11-12 @ 08:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0