tidig morgon!!!

har fått en rutin på min vardag o det känns otroligt bra=) lite tråkigt bara o vakna kl 8 när man inte har så mkt o göra=).Sitter o dricker mitt morgonkaffe o röker mej en cigg som vanligt på  morgonen=) har ju haft mina funderingar på att sluta röka!!! o då e det faktiskt mest för att det kostar så jäääkla mkt...och ja känner att jag inte riktigt har råd med det..  men att det ska vara såå jääävla svårt att sluta det förstår jag inte!!! ångrar mej sååå mkt att jag började röka men tyvärr på den tiden va det juu sååå tufft!!!!*not* och man gjorde ju det för grupptrycket... nu i dagsläge hatar jag att ja gjorde så som ja gjorde när ja va mindre.... inte nog med att ja e beroende av ciggen ja e ju beroende av kaffet på morgonen oxå!!!nog tjatat om det!!!

jag undrar vad denna dagen har att erbjuda?! till helgen ska vi troligen fixa massa flyttkartonger så vi kan börja packa ner saker som e onördigt att ha uppe!!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Fis kolla den här bruden hon är 14 år och gravid!! helt jävla galet.. hon ska föda när som :S



www.micahs.se

2010-11-13 @ 07:24:52
URL: http://dionb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0