hälsat på!!

först åkte vi till gbg i torsdags! sen åkte jag tåget hem till fbg för att hälsa på mamma lite =)
har varit hos mamma tills idag eller e ju fortfarande kvar o väntar på att mannen ska hämta mej för att sen åka hem o städa o fixa lite=)har faktiskt haft det bra förutom med mammas JÄVLA fåglar e så jävla trött på dom alltså!!! dom väcker mej hela tiden av att dom verkligen skrikeeer!!!!!!.. så som det ser ut nu så blir det nog att flytta tbx till fbg av personliga själ o jaaa min kille ska självklart flytta med mej inget sånt!!!

otroligt dumt att ens flytta till halmstad om jag ska vara helt ärlig. men å andra sidan hade ja inte gjort det så kanske ja hade ångrat mej för resten av livet=)

känner att jag har inte så mkt som håller mej där som i fbg.. här har jag alla!! tråkigt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0