ufff har varit mkt nuuuu!!!

ja vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans!men vi tar en sak i taget=)

idag va vi först i laholm o kollade på ett hus. efter det åkte vi in till halmstad till barnmoskan,satt där i över en timma o tjatade haha!!!
sen efter barnmoskan åkte vi till laholm igen o hälsade på ms s där nere o hade en trevlig pratstund.. pratade om förlossningar m.m

 nu har jag äntligen kommit hem o ätit mat o fått sätta mej o vila såå otroligt skönt..

både ja o älsklingen sitter i sängen pga i morse så knakade det påå dörren ja trodde självklart ja hörde i syne va fan ingen vet ju vart vi bor!!!
 men det va tapetseraren som skulle komma o fixa tapeterna i köket o i vardagsrummet så vi får helt enkelt bo i sovrummet:D tack gode gud att vi har tv här inne.. idag kommer mitt program SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN älskar det  programet:)

 nu tänker ja ta o softa lite o vila min lilla mage..

juste köpte en tröja idag på cubus skiit söt faktiskt=)


ok det va allt för mej idag:D

Kommentarer
Postat av: beka

haha <3 din förbaskade fis äntligen uppdaterar du, nu har du köpt en iphone så då förväntar jag mig uppdatering minst 3 gånger om dan.. åh bilder :D



posss

2011-01-03 @ 20:18:16
URL: http://dionb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0