uppdatering

sorry sorry sorry!!! varit mkt nu det sista så ja har faktiskt inte hunnit sitta här o skriva:D
vi har varit en hel del i gbg :)

vi va o gjorde kubbtestet vilket visade otrolit bra resultat:D dom räknade ut att för min ålder(27) så e det 1av 1200 som kan råka ut för downs... jag fick mitt svar att jag är 1 av 24tusen vilket e ganska stooor skillnad:D vi båda blev superglad...

vi fick även en bild med oss hem på lilla bebisen o det va helt otroligt fick även höra hjärtljuden det va en otroligt skön känsla...:)
 

När vi väl skulle göra testet o hon skulle kolla så låg bebisen ihopkurrad:D
så ja va tvungen o gå o kissa när ja väl kom tbx hade bebisen ändrat ställning.. precis när ja hostar till så rör bebisen på sej o älsklingen blev helt till sej!!!! TITTA älskling BEBISEN rör på sej!!!!:) han blev otroligt glad o det va skönt o se..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0